برگزیده ها
1402/9/16 پنجشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر به مناسبت روز دانشجو
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، روز دانشجو را تبریک گفت.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر  رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر  با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ را  گرامی داشت.
 
متن پیام  دانشجو به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت کنند.
 
شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت پویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و مؤثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امید آینده و ذخیره حیاتی کشور هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را به دانشگاهیان استان بوشهر به ویژه دانشجویان عزیز ، تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می‌‌کنیم.
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر