كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
.
.
.
.
اخبار
اخبار
اخبار
بازديدها
برگزیده
تقويم
دسترسی سریع
سامانه های الکترونیک
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
همايش ها
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
1396/2/20 چهارشنبه رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: دانشگاهیان باید حضور موثر و فعال در انتخابات داشته باشند رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر: محیط خنثی و مرده سیاسی سبب می شود که دانشجویان قدرت تحلیل سیاسی و اساتید امکان بیان مسائل را نداشته باشند واین محیط مورد نظر نظام و مقام معظم رهبری نیست. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر رییس این دانشگاه در جمع اساتید و دانشجویان به مناسبت تقدیر از مقام معلم ضمن تبریک مناسبت های مناسبت های ماه شعبان گفت: در مناسبت های  اجتماعی و سیاسی به عنوان قشر دانشگاهی باید حضور فعال و موثر داشته باشیم اما نباید جهت گیری های سیاسی خود را دخیل نماییم بلکه موظفیم فضا را برای تضارب افکارو اندیشه های مختلف آماده کنیم.
 دکتر محمد رضا بحرانی افزود: انتخابات  دوره اثرگزاری در تاریخ مملکت ماست وما به عنوان قشر دانشگاهی باید مشارکت جدی دراین موضوع داشته باشیم
 وی افزود:محیط آرام و و خنثی در دانشگاه ها  موردنظر نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری  نیست؛ زیرا این موضوع سبب می شود که دانشجویان قدرت تحلیل سیاسی و اساتید امکان بیان مسائل را نداشته باشند.
 وی همچنین در خصوص بزرگداشت روز معلم گفت: روز معلم علاوه برتکریم مقام معلم فرصتی برای تجدید نظر در رابطه با استاد و دانشجو است. با تمام زحماتی  که بخش های  مختلف دانشگاه به دوش دارند این امکان وجود دارد که در روش ها و شیوه ها کاری تجدید نظر کنیم و این موضوع با حضور حداکثری اساتید و دانشجویان امکان پذیر است.
ظرفیت های دانشگاه  پیام نور باید شناخته شود و ما باید برنامه ریزی بهتری دراین خصوص انجام دهیم و دراین دانشگاه امکان حرکت به سمت شاخص های جدید ازجمله کارآفرینی تفکر خلاق و ... فراهم است.







 
امتیاز دهی