كوچك يا بزرگ كردن بخش .:..
معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر سطح همکاری دانشگاه پیام نور بوشهر و هیات های ورزشی ارتقا می یابد. معاون دانشگاه پیام نور استان بوشهر: دانشگاه پیام نور موضوع ورزش را یکی از مسایل مهم خود درسال های اخیر قرارداده است و به همین منظور سطح همکاری دانشگاه پیام نور بوشهر و هیات های ورزشی ارتقا می یابد.

 

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهرمعاون  این دانشگاه دردیدار با نمایندگان هیئت های ورزشی استان بوشهر گفت: دانشگاه پیام نور موضوع ورزش را یکی از مسایل مهم خود درسال های اخیر قرارداده است و با برگزاری مسابقات قهرمانی و پیگیری ورزش همگانی سعی در شناسایی و جذب استعدادهای ورزشی  و حضور مقتدرانه در میادین ورزشی داخل و خارج از کشور نموده است.

 

مهندس مهدی نامدارزادگان افزود:امیدواریم همکاری دانشگاه با هیئت های ورزشی موجب تعالی و رشد هرچه بیشتر ورزش در دانشگاه پیام نور استان بوشهر شود.

وی هدف  دانشگاه از توجه به  ورزش را   ارتقای سطح سلامت‌ جسمی، روانی‌ و دوری از رخوت و سستی از طریق فعالیت های ورزشی، و همچنین گسترش فرهنگ ورزش در بین جامعه دانشگاهی عنوان کرد.

 

مهندس نامدارزادگان با اشاره به اینکه نقش ورزش برای بهبود سبک زندگی دانشجویی حائز اهمیت است، دانشجویان را به حضور بیشتر و مثمر ثمرتر در فعالیت های ورزشی فرا خواند و از آنها به عنوان بدنه اصلی حرکت ورزشی که نقشی شتاب دهنده دارند یادکرد.

در این جلسه  نمایندگان هیئت های ورزشی هم به بیان دیگاه ها و نظرات خود در خصوص توسعه ورزش در دانشگاه پرداختند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر